.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهکار مدیریتی دیگر از استاندار جوانان بدون پارتی ....
خروج بی سرو صدای مشاور جوان استاندار از مازندران !
شمال نیوز : استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد!
خروج بی سرو صدای مشاور جوان استاندار از مازندران !

شمال نیوز : شنیده ها حاکی است مدت سربازی مشاور پرحاشیه و غیر بومی استاندار مازندران پایان یافت ووی بی سروصدا از استان خارج شد.

 

وی که بعنوان سرباز امریه ای در دفتر استاندار اشتغال داشت بر خلاف قانون خدمات‌ مدیریت کشوری عنوان مشاور و بازرس ویژه استاندار را یدک می کشید!

 

همچنین این جوان غیر بومی و جویای نام که در پرتو نزدیکی با یک معاون کم سن استاندار مازندران که او هم غیر بومی و پرحاشیه است، از محل اعتبارات خارج شمول حقوق دریافت می کرد، که با اطلاع‌رسانی کارکنان انقلابی استانداری و ورود شجاعانه دستگاههای نظارتی از تداوم این کار خلاف قانون جلوگیری شد.

 

 استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد!

 

برابر آمار مراکز رسمی ۶۰ درصد افراد جویای کار در استان مازندران را افراد تحصیل کرده تشکیل می دهند که این میزان بالاترین نرخ در بین استانهای کشور است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 25 آذر 1402
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!! که اینطور ؟!!!!!!! آفرین به استاندار جوانان بدون پارتی که برای جوانان استان های دیگه سنگ تموم گذاشت !!!!!!!!!!
جوان انقلابی بدون پارتی 25 آذر 1402
استاندار مازندران باید بصورت شفاف و در یک فهرست اعلام کند که چه افرادی توسط استانداری برای گرفتن کد استخدامی معرفی شدند و کد دریافت کردند > با ذکر نام و نام خانوادگی و مهمتر از همه نام پدر و شغل پدر
همچنین این افراد بدون تجربه در چه مسئولیت هایی بکار گمارده شدند
پاسخ ها به این نظر
ج 3 25 آذر 1402
هر وقت استاندار سابق ليست اسامي كه مشغول كرد و مدير كرد ارائه داد ، ايشان هم ميشود ارائه نمايند .
نا شناس 25 آذر 1402
شاهپری نوجوان ، خوب بعضی دستگاههای خدماتی رو سر........ کرد.مدیران اصلاح طلب روحانی هم برای بقا ..............هم به ایشان و هم به دفتر استاندار .................... به قهقرا رفته و هم اون کوتوله ی وارداتی..حاجی ترحان هم که خوب زده بود به سیستم..ترحان برادر خانم استاندار میباشد.همگان این ............ رو بدانند.. رییسی عزیز مازندران رو دست .......... دادی؟؟؟ استاندار ثانی حیا کن استانداری رو رها کن.برو با ماشین میلیاردی حالشو ببر
نا شناس 25 آذر 1402
شاهپرهای برای مدیران اصلاح طلب و هم مرید حسن روحانی نان داشت. حفظ پست مثل خیریان پور و ... مدیون شاهپرهای ها هستند.منعجبیم استاندارچرا به خودش نمیاد و قدرت رو به هر نحوی بل پازل چینی میخواد حفظ کنه ! شکس نیست که رئیسی در انتخابات ۱۴۰۴ قافله را در مازندران پیش پیش باخته .
نا شناس 25 آذر 1402
صد رحمت به مجید حسین زادگان، بی قانونی همینطور داره در استان نمو پیدا میکنه. آقای ثلاثی که کوچکترین زحمتی یرای رای آوری رئیسی در استان کنکشیدی اینا عملکرد شماست که به نام ریسی در استان تموم شده
نا شناس 25 آذر 1402
همه مثل همند ...
امت حزب الله 25 آذر 1402
اقای استاندار فردای قیامت را قبول دارید؟ ! ایا میدانی که فردای قیامت به خون شهدا باید پاسخ دهید؟!!
نا شناس 25 آذر 1402
اداره کل راه شهرسازی را در یابید . آقای رییس جمهور نامه زده بود که با افراد متخلف برخورد شود . امید وار شدیم بعد فهمیدیم به استاندار اعلام کرده که با فساد برخورد کند . وای که بگندد نمک
یک هموطن 25 آذر 1402
فقط شعار عمل صفر
ناشناس 25 آذر 1402
استفاده اقای استاندار از مشاوران امثال ..................................... کار را به اینجا رسانده است اقای استاندار از اقای توکلی و مدیر کل راه شهرسازی ظاهرا از بستگان جناب عالی میباشد سوال شود در کمیسیون ماده 5 و مواد در راه شهرسازی و تقییر کار بری چه خبر است ؟!!! ایا کسی هست پیگیر تخلفات شود؟! چرا به بعضی از سازمان های نظارتی ....................؟ ! مردم کجای کار شما هستند آقای استاندار
نا شناس 25 آذر 1402
جایی بسی تأسف است که نیروهای وارداتی برای کسب تجربه از استان های دیگر وارد می شوند ، مدیرانی که حتی استخدام هم نیستند. جل الخالق اینا مظهر بی قانونی نیست؟
نا شناس 25 آذر 1402
این بنده خدا پشت امید استان بوده
اصلی کاری که حرف خود استاندار رو هم گوش نمیده محبی هست
عبدالله 25 آذر 1402
مسبب و ریشه ورود جوانان بدون پارتی هنوز امیدوارانه می تازد !!! تا زمانی که امید استاندار بر مسند معاونت جلوس کرده است سایر مباحث و دعوی ها اضافی است !!! مطالبه عمومی از دولت سیزدهم است و همچنین در سفر پیش روی ریاست محترم جمهور به مازندران « امید محبی با چه سابقه ای معاون استاندار شده است ؟ »
فارغ از هر اتفاقی ، حق جوانان مظلوم استان است که این سوال را دنبال نمایند !!! در دولت های اصلاحات و اعتدال هم همچین توهینی به استان نشده است.
نا شناس 25 آذر 1402
اینقدر عملکرد این مدیران به ظاهر انقلابی در استان عجیب و غریب بوده که دیگر خجالت میکشیم خود را انقلابی بنامیم.ما که دیگر خسته شدیم.امیدوار بودیم پس از تمام شدن دولت قبلی و سرکار آمدن این دولت، روح تازه ای به بدنه دولت و انقلاب دمیده شود اما صد افسوس که حداقل در استان این آرزویمان تحقق پیدا نکرد.نیروهای انقلابی در خیلی از دستگاه های اجرایی گوشه نشین شده اند.
نا شناس 25 آذر 1402
چرا آقای رئیس جمهور محترم این همه انتقادات در استان را نمی بیند.واقعا از ایشان تعجب میکنیم که با این همه انتقادات آن هم از جانب نیروهای دلسوز انقلاب هیچ کاری نمی کند و تغییراتی را در استان ایجاد نمی کند‌.
نا شناس 25 آذر 1402
واقعا خنده دار است که یک نفر در زمان سربازی مشاور استاندار شده است.چه استاندار توانمندی. ای خاک بر سر من که ایشان استاندار من است.
نا شناس 25 آذر 1402
استاندار جوانان بدون پارتی مزخرف ترین ادبیاتی که از این استاندار در ابتدا شنیدم از همون ابتدا متوجه رفتار پوپولیستی و شعار گونه ایشون شدم
نا شناس 26 آذر 1402
جریان تظاهر ریا پوپولیستی در استان مشهود است. خدا شکر دست این جریان برای انقلابی های واقعی و مردم مازندران رو شده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.